fredag 10. desember 2010

God helg og siste dag i min permisjon...

God helg alle sammen!
Jeg har min siste dag i permisjonen i dag, ALDRI har et år gått så raskt før...rart å tenke på.
Jeg har kost meg sånn sammen med jenta mi, et herlig år som jeg aldri vil glemme<3

Så nå er det pappa A sin tur å være hjemme i 10 uker, og han gleder seg sånn<3

Men jeg skal kun jobbe i 1 1/2 uke, så har jeg fri heeeele julen, jiiippppi<3<3



 Som dere kanskje ser har jeg fått en muffinsoppskrift på bardisken, ble fornøyd selv:-)
Tenkte å få opp en hylle på veggen over bardisken, med bilder på og kopper hengende under.
Blir ikke det fint?

Ha en flott helg alle sammen!

Klem T

6 kommentarer:

  1. Koselig det er hos deg. Ja permisjosntiden går fort, men håper du har nytt den.

    SvarSlett
  2. DET året går fort ja! :o) Men det er veldig godt å "komme seg ut" igjen også, jeg fant fort ut at en del hjerneceller hadde ligget på hvil. :o) Lykke til på jobb igjen ihvertfall.

    Bardisken ble kjempefin med oppskrift på, og en hylle tror jeg gjør seg godt over. :o)

    Og takk for at du liker headeren min, det setter jeg pris på vettu!

    God helg!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  3. Heia! Fint meg wall stickers ja...hvor har du bestilt? Er det noen plass der man kan kjøpe et og et ord eller en og en bokstav?? Det har jeg lurt litt på....Jeg ønsker også noen stickers, men blir ikke før i nyhuset...Ha en super helg! klem

    SvarSlett
  4. Hei Lille M:)
    Stikker innom deg for å takke for i år og ønske deg et GODT NYTTÅR!!! Håper vi "hører" fra deg snart:) Takk for alle de fine innleggene!
    Stor klem fra Hegemor

    SvarSlett
  5. Hei! Kommer innom for å ønske deg et godt nytt år! Måtte det bli slik du ønsker!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. Hei, og godt nytt år til deg og dine! :o) Håper det gikk bra å begynne på jobb igjen og at dere har hatt en fin jul.

    Håper vi blogges!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett