fredag 1. oktober 2010

Tente lys og helgestemning

God helg alle sammen:-)
Da er jeg klar for tv-titting, god mat & drikke, sofaen....og armkroken til min kjære<3
Jeg har tent lys i lyktene, det er mørkt ute, deilig.

Jeg og lille M har brukt fredagen til å være på musikk gjennom Kulturskolen, stas<3 og limt inn bilder i
albumet som lille tupp har fått av sin kjære fadder.
En skikkelig mimrestund for meg også det, å gå gjennom bildene fra hun var nyfødt frem til i dag.
Sukk, store jenta mi er 8 mnd i dag, HURRA!!!!

-Håper dere har en flott fredagskveld hjemme hos dere også-




<3 Klem T<3

5 kommentarer:

  1. så koselig fredagskveld hos dere også. nyt den og ha ei strålende helg. klem Line

    SvarSlett
  2. Det hørtes kjempekoselig ut:) Kose dere i kveld:)

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Måtte bare kommentere nå... Min lille gutt er 8 mnd i dag også!!! :) Å Gud så fin alder :)
    Koselig med fredagskos i heimen!
    God helg!
    Klem Anette :)

    SvarSlett
  4. Så fine bilder vennen <3 Deilig at dere koser der og slapper av! Hils lillesnuppa så mye, og gi henne en go'suss:) (må hilse husherren også da ;) )

    Stor klem <3

    SvarSlett
  5. Det hørtes koslig ut! :o) Grattis med lille snuppeluppa. :o) Fine bilder.

    Ha en fin søndagskveld, og en god ny, uke.
    Klem Jenny

    SvarSlett