mandag 22. november 2010

Noen små ting til stuen

Heisann!
Da var helgen nok en gang over og en ny uke påbegynt, og for min del er det nå 3 uker igjen av permisjonen...
Et år har ALDRI gått så raskt noen gang og jeg har kost meg sånn sammen med lille jenta mi, sukk sukk!
Vi skal iallefall kose oss amsse sammen de siste ukene vi har sammen før pappan med glede tar over med sine 10 uker<3

Ja ja, kom over en ny interiørbutikk på lørdag, med uuuuutrolig mye fint, ligger på Malviksenteret, de hadde mye fra Riviera Maison og Lexington bla.

Kunne handlet såå mye, men noen små ting ble iallefall med hjem he he<3

Zinkhus, lyslykter og pute<3




Gleder meg til å finne plass til disse skattene i stuen nå!!

Ha en flott dag alle sammen<3

Klem T

8 kommentarer:

  1. Så stilige ting du har fått deg. Høres ut som en veldig fin butikk.
    Ha en fin mandag.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  2. Herlig pute! Den likte jeg ;-)

    SvarSlett
  3. sikle sikle.. eleker den stilen:) Heldiggris:)

    SvarSlett
  4. Fine ting du har fått tak i :) Og den puten er jo bare så fin. Nyt den siste tiden av permisjonen.

    SvarSlett
  5. Så mye fint! Jeg liker godt begge leverandørene selv. :o)

    Gratulerer forresten med bursdagen som har vært!!

    Ønsker deg en deilig start på en ny uke!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  6. fine ting tl stuen:) likte godt stjernene. øsnker deg en riktig fin mandagskveld. klem Monica

    SvarSlett
  7. Ååå, så flotte saker du har funnet deg!
    Alltid litt trist når det går mot slutten av permisjonstiden, men blir sikkert litt godt og komme i vanlig gjenge igjen og:)
    Og pappa'n og lille kommer til og storkose seg:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Så fine ting du har kjøpt! Jeg er stor Lexington fan selv :)
    klem Nina

    SvarSlett