tirsdag 7. september 2010

En solskinnsdag på landet!

Våknet til skikkelig sommervær i dag. Jeg som hadde ryddet bort alle sommerklærne, hadde begynt med strømpebukse og ull til lille tupp. Men jeg klager ikke, sol fra skyfri himmel er vitamininnsprøyting for en sliten småbarnsmamma:-)
Jeg og lille tupp har hatt besøk av 4 andre babyer i dag, skikkelig stas. Lille M er så glad i andre barn, hun roper, ler og spreller med armer og ben når hun ser dem, he he.
Vi hadde bakt kake og pyntet oss for anledningen. Du skjønner vi finner alltid en anledning for å pynte oss:-)

Ble litt roligere i forhold til jobbing i huset i dag da, vi har mer enn nok å ta tak i for ¨å si det sånn, men tror det er viktig å kose seg litt med det også. iallefall nå når vi har flyttet inn. Fikk hengt opp gardiner på stua da, ble fornøyd med det.

Nå holder jeg på å sorterer og prøver å kaste litt klær og sko, har jo fått en av mine store ønsker oppfylt med walk in closet( hvem har vel ikke sett Carrie sitt). Skal vise dere bilde når jeg har kommet litt mer i orden. Men akkurat nå er det overfylt med alt for mye klær, vesker og sko....hmm vanskelig å kaste..
Ja ja, jeg får jobbe litt videre før kvelden er omme.


Lesekroken vår:-)
Tv-stua:-)Spisestua, med nyoppførte gardiner<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar