onsdag 22. september 2010

Spisestua vår!

Endelig fant jeg det jeg har lett etter helt siden vi flyttet inn...pyntebånd til spisestuestolene. Ååå jeg ble så glad, fant de på en liten gardinbutikk.
Når vi bygde huset kjøpte vi en del nye møbler, men spisestua beholdt vi i påvente av å spare til en ny:-)
Man kan jo pynte opp noe gammelt også. Kjøpte trekk fra Ikea og dekket dem med, så ble det jo plutselig en litt annen spisestue.
Ideen til å ha slike bånd på stolene fikk jeg fra bloggen til Tyrifryd, tusen takk for tipset.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet<3



Fikk Bohus katalogen i posten her om dagen, de har et spisebord som vi ønsker oss, fant i tillegg en dørmatte vi kan ha i hallen:-)
Det er så mye fint å kjøpe til huset som jeg kan glede meg til, spare til og drømme om hihi:-)

Håper dere har en fin kveld med mange ønsker og drømmer, slik som jeg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar