mandag 15. november 2010

Hei igjen, lenge siden sist....

Hei alle sammen,
leeeeenge siden sist nå, beklager det altså!
Men jeg har hatt tid til å lese alle de fantastiske bloggene deres, utrolig mye inspirerende lesning,
og dere får meg til å glede meg sånn til JUUUUL<3

Mye har skjedd den siste uken, jeg har hatt bursdag, 31 år gammel, juhu<3<3
og min kjære flotte samboer har hatt farsdag, og sist men ikke minst mine kjære besteforeldre hadde 60 års bryllupsdag<3<3
Så det har vært mye å feire her i huset he he!!
Mao det har vært mye kake, brus, besøk, kos og GAVER selvsagt!!

Jeg og lille M serverte frokost på senga til pappan i går, hun hadde på en body som det sto "Pappas lille jente" på!
Alle de flotte pappaene der ute fortjener jo å bli satt pris på!

Legger med litt bilder som jeg har tatt den siste uka<3

Utsikten fra stuevinduet!

En gammel kommode etter mine besteforeldre som jeg har malt!



Litt pynt til vitrineskapet<3

Saueskinn til vinteren<3
Ønsker dere alle en flott mandag og en fortreffelig uke!

Klem T

4 kommentarer:

  1. For en hyggelig tid dere har hatt da, så mye og feire:) Og så flotte bilder du har tatt, nydelig vintervær for tiden her og ♥
    Jeg bare elsker vitrineskapet deres, det er lekkert!

    Ha en herlig mandagskveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du har lagt ut!! Høres ut som dere har hatt en veldig koselig tid! Ha ei nydelig uke! Klem line

    SvarSlett
  3. For en nydelig utsikt!!:)
    Og gratulerer med dagen på etterskudd!:)
    Ang benken så blir den hvit ja. Klarer nesten ikke vente, så håper jeg får tid ikveld etter ungene er lagt!

    Klem:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med dagen som var. Håper du hadde en hyggelig dag ;-)

    Så utrolig fint vitrineskap du har. Det var superflott! Likte også veldig godt kommoden du har malt. Koselig at den har vært besteforeldrene dine sin.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett