torsdag 25. november 2010

Liten start på advent...

Hei hei<3
Brrrrr her er det kaldt i dag 15 minusgrader....jammen bra vi har ved og en peis å fyre opp i!
Det er så moro å lese bloggene deres om dagen, så mange flotte forberedelser til jul og advent,
og så mange lure tips og ideer<3

Tusen takk for alle de gode tilbakemeldingene jeg har fått i det siste, det blir jeg så glad for, dere er skjønne!

Jeg har begynt å forberede litt til advent jeg også, det aller meste blir gjort på søndag, men noen små ting har jeg allerede pyntet litt med da!
(Beklager litt dårlige bilder, men sola sto på vinduene...)


Hva pynter dere med til advent?
Jeg skal vise dere mer til helgen når det meste av pynt har kommet opp<3

Ha en flott dag alle sammen.

Klem T

3 kommentarer:

  1. Hei, så fine bilder :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Like koselig å stikke innom deg hver eneste gang:) Kooooselig med julekrans:)
    Ha en nydelig helg:)
    Klem fra Hegemor

    SvarSlett
  3. Digger den Peisen din altså. Er sååå glad i naturmaterialer. Skulle gitt myyye for å få en slik...

    SvarSlett